راهیابی ۷ خوزستانی به مرحله کشوری مسابقه «شعرخوانی رضوی»
کد خبر: 3339152
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹

راهیابی ۷ خوزستانی به مرحله کشوری مسابقه «شعرخوانی رضوی»

گروه اجتماعی: ۷ نوجوان خوزستانی به مرحله کشوری مسابقه «شعرخوانی رضوی» از سیزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) راه یافتند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، برگزیدگان استانی مسابقه «شعرخوانی رضوی» از سیزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) در این اداره کل معرفی شدند. براین اساس هیئت‌داوران مرحله استانی این مسابقه علیرضا یوسفی، هستی جعفری و نازنین مرایی از بهبهان، فاطمه یارمحمدی از بندر امام خمینی(ره) را به‌عنوان نفرات برگزیده این جشنواره معرفی کرد.

همچنین در این مسابقه فرحناز و روح‌انگیز حسینی از بندر ماهشهر، فاطمه شاکرهندیجانی، سوگند کوشکی، سکینه موسی‌پور، مرجان شعبانی و محمد حشوشی از هندیجان به مرحله کشوری مسابقه «شعرخوانی رضوی» کانون راه یافتند.

بنابر اعلام دبیرخانه استانی این مسابقه، کودکان و نوجوانان شهرستان آغاجاری با 29 اثر بیشترین حضور را در این مرحله به خود اختصاص دادند. 24 اثر برگزیده استانی مسابقه شعرخوانی رضوی کانون از میان 139 اثر راه‌یافته از مرحله کتابخانه‌ای در چهار گروه سنی 7 تا 9 سال، 10 تا 11 سال، 12 تا 14 سال و 15 تا 17 سال مورد ارزیابی قرار گرفت.

فراخوان کارگروه کودک و نوجوان سیزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) از سوی کانون، با دو موضوع «معرفی شخصیت» و «قصه‌گویی بین‌المللی» ویژه مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون و شش موضوع «نقاشی»، «خوش‌نویسی»، «داستان کوتاه»، «شعرخوانی و مشاعره»، «معرفی شخصیت»، نشریه‌نگاری (کاغذی) برای کودکان و نوجوانان 7 تا 17 ساله در بهمن‌ماه سال گذشته منتشر شد و همزمان با میلاد امام رضا(ع) برگزیدگان این جشنواره معرفی می شوند.

captcha