منتخبان مرحله استانی جشنواره «ضامن آهو» در لرستان معرفی شدند
کد خبر: 3344712
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹

منتخبان مرحله استانی جشنواره «ضامن آهو» در لرستان معرفی شدند

گروه هنر: منتخبان دومین جشنواره استانی «ضامن اهو« در مرحله استانی در رشته‌های قصه‌گویی، شعرخوانی، نشریه‌نگاری،نقاشی، مشاعره و ...امروز، ۲۵ مردادماه در لرستان معرفی و از آن‌ها تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، دومین جشنواره استانی ضامن آهو در استان لرستان برگزار شد.در این جشنواره که با حضور 465 اثر از سراسر استان برگزار شد، 57 اثر برتر به مرحله کشوری راه یافت.
طی مراسمی که یک‌شنبه، 25 مردادماه در مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان برگزار شد، از این 57 نفر تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم از سمیرا حسینی مربی مرکز شماره 3 خرم‌آباد در رشته قصه‌گویی، شهرزاد مظفری در رشته قصه‌گویی آزاد، نرگس خرمیان از مرکز شماره 5 در رشته شعرخوانی، علی کرمی، امیرحسین پیرداده و مهدی احمدی از مرکز شماره 3 خرم‌آباد در رشته نشریه نگاری، فرانک روزبهانی از مرکز شماره 2، ابوالفضل سبزی خوش‌نامی از مرکز نورآباد و زهرا یادگاریان از مرکز شماره 3 در رشته ادبی تجلیل شد.

همچنین از پریا مرادی و فاطمه مرادی از مرکز شماره 3 و شیدا اردشیری از مرکز شماره 2 در رشته نقاشی تجلیل شد.
بنابراین گزارش؛ این جشنواره در بخش‌های نقاشی، نشریه، کتاب‌سازی، مشاعره، شعرخوانی، قصه‌گویی، داستان کوتاه و نامه‌ای به امام رضا(ع) برگزار شد، که علی کرمی، امیرحسین پیرداده و مهدی احمدی از مرکز شماره 3 خرم‌آباد در رشته نشریه نگاری، ابوالفضل سبزی خوش‌نامی از کانون مرکز نورآباد در بخش نامه‌ای به امام‌ رضا(ع) رتبه اول کشوری راکسب کرده‌اند.

captcha