اینستاگرام، صفحه گروه انیمیشن فاطمة‌الزهرا(س) را حذف کرد + فیلم
کد خبر: 3346983
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰
بدون اخطار و اطلاع قبلی؛

اینستاگرام، صفحه گروه انیمیشن فاطمة‌الزهرا(س) را حذف کرد + فیلم

گروه فضای مجازی: مدیریت اینستاگرام بدون هشدار قبلی و با خلاف قوانین دانستن محتوا، صفحه گروه انیمیشن فاطمه زهرا(س) را حذف کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، اینستاگرام، صفحه گروه انیمشن کوثر فاطمه الزهرا (س) را پس از گذشت حدود دو هفته از راه‌اندازی آن، حذف کرد.

پس از قرار دادن بخشی از انیمیشن سینمایی «نبرد خلیج فارس2» که مربوط به نبرد دریایی ایران و امریکا بود، مدیریت اینستاگرام بدون هشدار قبلی و با خلاف قوانین دانستن محتوا، این صفحه را به صورت غیرقابل برگشت حذف کرد.

اینستاگرام از ایجاد صفحه جدید با نام کاربری مشابه نیز جلوگیری کرده است.

گفتنی است؛ صفحه اینستاگرام گروه انیمیشن فاطمه الزهرا (س) که تولید انیمیشن‌های معروفی مانند «پیام راشل کوری2» و «نبرد خلیج فارس1» را  در کارنامه دارد، با نام کاربری kosar3d  از حدود 2 هفته پیش در اینستاگرام ایجاد شده و توانسته بود در مدت اندکی از مرز 3هزار دنبال کننده عبور کند، اما به ناگهان این صفحه بدون هشدار قبلی از اینستاگرم حذف شد.

مدیران این صفحه، مجددا صفحه دیگری را با نام کاربری kosar3d.ir برای اطلاع‌رسانی و نمایش آثار تولیدی گروه انیمیشن فاطمه الزهرا (س) راه‌اندازی کردند.

کابران برای مشاهده می‌توانند بخش‌هایی از این انیمیشن را از اینجا دریافت کنند.

انیمیشن سینمایی «نبرد خلیج فارس2» (تنگه برمودا) اولین انیمیشن رئال (واقع گرایانه) سینمای ایران است که کارگردانی آن را فرهاد عظیما بر عهده دارد و محصول 3 سال کار، گروه انیمیشن فاطمه زهرا (س) در شهر مقدس مشهد است.

این انیمیشن تنها انیمیشنی است که جرئت ورود به مقوله عظیم جلوهای ویژه در سطح  نزدیک به کارهای جهانی را داشته است. البته این اثر جدای مقوله جلوه های ویژه  و تصاویر جذاب این گروه در زمینه محتوا هم ورود خوبی به جنگ ایران وآمریکا داشته است به گونه‌ای به جرأت می‌توان گفت این انیمیشن به گونه‌ای خط  ایدئولوژی سپاه پاسداران را که برگرفته از تفکر اسلامی و انقلابی ناب است را در یک جنگ تمام عیار و نابرابر به تصویر می‌کشد و نشان می‌دهد که اگر دشمنان اسلام قصد تعدی به ایران اسلامی را داشته باشند چگونه نیروی ایمان و قدرت سلاح‌های ایرانی کار دشمن را در خلیج فارس و... یکسره می‌کند.

captcha