
به گزارش خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، هجیر کریمی، معاون پژوهشی دانشگاه یاسوج روز گذشته، نهم شهریورماه در جمع خبرنگاران از برگزاری کنفرانس بینالمللی حضرت بیبیحکیمه(س) طی آبانماه سال آینده خبر داد.
وی با بیان اینکه کنگره ملی این بانوی بزرگوار، مطلوب برگزار شد، افزود: این کنگره با محوریت دانشگاه یاسوج برای معرفی هر چه ببیشتر خواهر گرامی امام رضا(ع) برگزار میشود.
معاون پژوهشی دانشگاه یاسوج با اشاره به اینکه برگزاری همایش و کنفرانسهای منطقهای، ملی و بینالمللی از اولویتهای این دانشگاه در حوزه پژوهش است، با اشاره به برنامههای راهبردی دانشگاه در زمینه برگزاری همایشها و کنفرانسها، یادآور شد: سعی ما بر این است که سالانه دو همایش تخصصی اجرا کنیم.