ارسال آثار به رصدنمای ملی تا ۳۱ شهریورماه تمدید شد
کد خبر: 3360942
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲

ارسال آثار به رصدنمای ملی تا ۳۱ شهریورماه تمدید شد

گروه فضای مجازی: ارسال آثار به رصدنمای ملی به دلیل حجم آثار ارسالی تا ۳۱ شهریورماه تمدید شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با توجه به حجم آثار ارسالی در روزهای پایانی مهلت ارسال آثار در ۳۱ مرداد و درخواست برخی از تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار، دریافت آثار برای دومین بار تا ۳۱ شهریور ماه تمدید شد.

«رصدنمای ملی» بزرگترین طرح ملی جهت شناسایی، ارزیابی و معرفی آثار و محصولات فرهنگی حوزه عفاف و حجاب در راستای ترویج حیا و عفت در جامعه است که در بخش‌های مختلفی همچون فضای مجازی برگزار می‌شود.

محورهای ۱۴ گانه اولین دوره رصدنمای ملی شامل: کتاب، پژوهش، نشریات و مطبوعات،آموزش و تبلیغ، داستان، شعر، فیلم،عکس، گرافیک، فضای مجازی، محصولات فرهنگی رسانه‌ای، پوشش، آئین‌نامه و مقرارت و آئین‌ها و مراسمات است.

تکمیل فرم ثبت نام جشنواره در سایت برای شرکت در جشنواره الزامی است. شرکت‌کننده باید پس از ثبت‌نام، نام اثر، مؤلف و کدملی مؤلف و شماره تماس را به همراه یک نسخه از اثر، به نشانی دبیرخانه ارسال و یا نسخه اثر را در سایت آپلود کنند.

سال تولید محصول و ارائه آن به جشنواره‌های دیگر، محدودیتی در ارسال آثار بوجود نمی‌آورد. شرکت همه افراد، نهادها، سازمان‌های دولتی و تهیه‌کنندگان بخش خصوصی آزاد است.

اهداف این جشنواره شناسایی، رصد و شناسنامه‌سازی جامع تولیدات عفاف و حجاب، ارزیابی و رده‌بندی تخصصی آثار به کمک شاخص‌های کمی و کیفی، خوشه‌بندی تفکیکی آثار بر مبنای گروه مخاطبان و تنوع محصولات با هدف شناسایی نقاط خلاء و تراکم برای سیاست‌گذاری و راهبری تولید محصولات اثربخش و عملیات‌های مستمر و موج‌آفرین فرهنگی در سطح ملی، معرفی شایسته آثار برگزیده به جامعه مخاطبان و مصرف‌کنندگان از طریق تکثیر، تبلیغ و برندسازی، تقدیر و حمایت مادی و معنوی از پدیدآورندگان و تولیدکنندگان آثار برگزیده، ظرفیت افزایی، شبکه‌سازی فراگیر، ایجاد شناخت و ارتباطات هم افزا و همدلانه میان فعالان و مجموعه های تخصصی حوزه عفاف و حجاب است.

در اولین دوره برگزاری، جمعا ۱۱۰ سکه تمام بهار آزادی به همراه بسته‌های ویژه حمایتی به دریافت کنندگان نشان‌های رصدنما همچون برنده نشان طلایی دریافت حمایت مادی، معنوی و تبلیغاتی درجه ۱، برنده نشان نقره‌ای دریافت حمایت مادی، معنوی و تبلیغاتی درجه ۲، برنده نشان برنزی دریافت حمایت مادی، معنوی و تبلیغاتی درجه ۳ اهدا می‌شود.

captcha