آغاز راه‌اندازی کمپین عرفه «روز بدون گناه» در فضای مجازی
کد خبر: 3365767
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹

آغاز راه‌اندازی کمپین عرفه «روز بدون گناه» در فضای مجازی

گروه فضای مجازی: کمپین عرفه «روز بدون گناه» در فضای مجازی آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، کمپین «عرفه؛ روز بدون گناه» در فضای مجازی از سوی گروهی از مهدی‌یاوران با هدف اشاعه تقوای فردی و اجتماعی جهت تعجیل در فرج حضرت صاحب‌الامر(عج) راه‌اندازی شده است.

از آنجایی که در تقویم روزهای مختلفی با عناوینی نظیر روز جهانی بهداشت، روز هوای پاک، روز درختکاری و غیره وجود دارد، گروهی از جوانان در فضای مجازی به خصوص در شبکه‌های اجتماعی بر آن شدند که یک روزی را با عنوان «روز بدون گناه» همزمان با روز عرفه (نهم ذی‌الحجه) در اول مهر ماه جاری نامگذاری کنند.

هدف از این پویش (کمپین) این است که در «روز عرفه» که روز ویژه نیایش به درگاه احدیت است، هیچ فردی، گناهی چه زبانی، قلبی، چشمی و غیره انجام ندهد تا موجبات تقرب و جلب نظر پروردگار عالم را فراهم کند، البته از اهداف دراز مدت این طرح می‌توان به ایده ثبت جهانی آن اشاره کرد.

این گروه از منتظران حضرت حجت(عج) در قالب طرح «روز بدون گناه» بر آن هستند که با تکیه بر تقوای فردی و اجتماعی زمینه ظهور حضرت صاحب الزمان(عج) را فراهم کنند.

در این فراخوان آمده شده است: در دنیای امروز عناوین مختلفی همچون روز درختکاری، روز بهداشت، روز هوای پاک، روز کودک به عنوان روزهای جهانی به ثبت رسیده‌اند چقدر سزاوار است که قاطبه دوستان اهل بیت ع؛ جوانان خداجو و مومن و حزب اللهی  پرچمداران نهضت جهانی روز بدون گناه باشند.همه با هم همدل و هم پیمان و همفکر و همزبان تلاش کنیم تا با پیشتازی در جامه عمل پوشاندن به این هدف روز عرفه را به عنوان واقعی «بدون گناه» تثبیت کنیم.

در ادامه این فراخوان آمده است: این مهم آنقدر ذی قیمت است که چنانچه کسی یک روز را بدون گناه سپری کند امیر عالم هستی می‌فرمایند آن روز برای او عید است.چه آرزوی بزرگی است که یک روز در تمام اقلیم خاکی و آبی دنیای انسان‌ها «روز بدون گناه» باشد.

انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
متشرعی
|
-
|
۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۰:۰۹
0
0
احسنتاشالله خدا توفیق عمل عنایت بفرماید.
captcha