کشته شدن ۷ لرستانی در حادثه منا/ ۲۰ تا ۲۵ زائر لرستانی جزء مفقودین هستند
کد خبر: 3369389
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۹
مصطفایی خبر داد:

کشته شدن ۷ لرستانی در حادثه منا/ ۲۰ تا ۲۵ زائر لرستانی جزء مفقودین هستند

گروه اجتماعی: جانشین مدیرکل حج و زیارت لرستان گفت: در حادثه منا هفت زائر لرستانی کشته شدند و براساس آمارهای غیر رسمی تعداد مفقودی‌های لرستانی در حادثه منا بین ۲۰ تا ۲۵ نفر بوده است.

سیدحمید مصطفایی، جانشین مدیرکل حج و زیارت استان لرستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، با تسلیت به‌مناسبت حادثه منا که طی آن بیش از 1300 زائر از کشورهای مسلمان کشته و بیش از هزاران زائر مجروح و تعدادی نیز مفقود شده‌اند، گفت: متأسفانه در این حادثه غم‌انگیز که بر اثر بی‌تدبیری و سهل‌انگاری آل‌ سعود به‌وقوع پیوست هفت زائر لرستانی کشته شدند.

وی با اشاره به آخرین جزئیات تعداد کشته‌شدگان و مفقودی‌های لرستانی در حادثه منا اظهار کرد: در حادثه منا مصطفی موسوی از کاروان‌های اعزامی شهرستان الیگودرز، عباس گودرزی و مرادعلی نصرالهی از کاروان‌های اعزامی شهرستان بروجرد و علی رازانی کشته شده‌اند.

جانشین مدیرکل حج و زیارت استان لرستان بیان کرد: همچنین، کشته شدن سه نفر دیگر از حجاج لرستانی در این حادثه اعلام شده که غضنفر بشیر گودرزی، رضا رحیمیان‌ثابت و قنبر رحمانی‌تونی این افراد هستند.

وی همچنین، در رابطه با تعداد مفقودی‌های استان لرستان در این حادثه با بیان اینکه هنوز آمار دقیقی به ما اعلام نشده است، اما دو روحانی از کاروان بروجردی جزء مفقودین هستند که مشکوک به مرگ آن‌ها هستیم، تصریح کرد: بر اساس آمارهای غیر رسمی که به ما اعلام شده تعداد مفقودی‌های لرستانی در حادثه منا بین ۲۰ تا ۲۵ نفر بوده است.

captcha