
به گزارش خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از کرمان، محمد خادمی، فرماندار انار یکشنبه، 5 مهر در مراسم تجلیل از ایثارگران شهرستان انار که با حضور مسئولان این شهرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، با برشمردن نقش رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس از ایثارگران خواست تا پیام و فداکاریهای رزمندگان را به نسلهای بعد منتقل کنند.
وی اظهار کرد: همان گونه که قیام امام حسین(ع) تا به امروز نسل به نسل ماندگار شده است، دفاع مقدس ما نیز باید جاودانه شود.
خادمی خاطرنشان کرد: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با اخلاص و ایثار خود توانستند در برابر دشمن تا دندان مسلح بایستند و وظیفه امروز هم باید در برابر توطئههای دشمن که همان جنگ نرم است، بایستیم.
یادآور میشود، در این مراسم از جمعی از خانواده شهیدان نیز با اهدای تندیس و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.