پیکر ۸ تن دیگر از جان‌باختگان لرستانی حادثه منا به کشور منتقل شد
کد خبر: 3379122
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷
صبح امروز؛

پیکر ۸ تن دیگر از جان‌باختگان لرستانی حادثه منا به کشور منتقل شد

گروه اجتماعی: از مجموع ۱۱۴ پیکر مطهر حجاج حادثه منا که صبح امروز یک‌شنبه، دوازدهم مهر به کشور وارد شد،هشت پیکر متعلق به لرستان است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، صبح امروز یکشنبه، دوازدهم مهرماه پیکر مطهر 114 نفر دیگر از حجاج ایرانی کشته شده در حادثه منا به کشور وارد شد که از مجموع آن‌ها، هشت پیکر متعلق به حجاج لرستانی است.

بنابراین گزارش، از کاروان 29013 الیگودرز پیکر علی رازانی، جان‌علی قائدرحمت، سبزخدا قائدرحمت، ماشاءالله خورشیدوند، قدرت پاپی، مرادی آب‌روش، سیدمحمد موسوی و ابوالقاسم رسام به کشور منتقل شد.

پیکر پنج‌ تن از این حجاجی که امروز به کشور منتقل شدند قبلاً جزء مفقودین این حادثه بودند و پیکر این حجاج پس از طی کردن مراحل تشخیص هویت و صدور جواز تا آخر وقت امروز به استان لرستان منتقل می‌شوند.

همچنین، روز گذشته شنبه، یازدهم مهر پیکر 9 تن از حجاج لرستانی  به کشور منتقل شد و بنا شد پس از انجام مراحل قانونی پیکر حجاج لرستانی از طریق هواپیما به فرودگاه خرم‌آباد منتقل شود اما به‌دلیل طول کشیدن کار شناسایی این حجاج، شب گذشته ساعت یک بامداد از طریق آمبولانس پیکر آن‌ها از تهران به استان منتقل شد.

یادآور می‌شود، در حادثه منا از دو کاروان بروجرد، الیگودرز، ازنا و دورود 32 نفر از حجاج جان خود را از دست دادند.

captcha