سومین همایش بیوتروریسم و ضرورت احیای طب اسلامی برگزار می‌شود
کد خبر: 3382827
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵

سومین همایش بیوتروریسم و ضرورت احیای طب اسلامی برگزار می‌شود

گروه سلامت: سومین همایش سالانه بیوتروریسم و ضرورت احیای طب اسلامی، با مشارکت و همکاری پایگاه جامع اطلاع رسانی امام مهدی(عج) و فرهنگسرای امام(ره) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سومین همایش «بیوتروریسم» و ضرورت احیای طب اسلامی از سوی فرهنگ‌سرای امام‌خمینی(ره) با همکاری پایگاه جامع اطلاع رسانی امام مهدی(عج) پنجشنبه 16 مهرماه در سالن همایش این فرهنگ‌سرا از ساعت 9 تا 17 برگزار می‌شود.

علی کرمی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) فوق تخصص مهندسی ژنتیک و مسئول پدافند غیرعامل دانشگاه بقیه الله(عج)، روا زاده، محمدحسین رجبی دوانی، حسین خیراندیش و دکتر محمد حسین طریقت منفرد، وزیر سابق بهداشت؛ در کنار شماری از اساتید برجسته طب سنتی کشور حضور داشته و پیرامون زندگی سالم سخنرانی خواهند کرد.

همایش بیوتروریسم و ضرورت احیای طب اسلامی، بر اساس «تاکید مقام معظم رهبری بر احیای سبک زندگی اسلامی و ابلاغ سیاست‌های کلی کشور در حوزه سلامت» و تأکید بر بازشناسی، تبیین، ترویج، توسعه و نهادینه کردن طب سنتی در ایران، برگزار می‌شود.
علاقه مندان جهت شرکت در این برنامه می توانند با مراجعه به سایت www.imammahdi.ir  ثبت نام کنند. همچنین می‌توانند برای حضور در این همایش به آدرس نیاوران، خیابان شهید باهنر، بین سه راه یاسر و خیابان جماران، خیابان امیرسلیمانی،کوچه سبا؛ سالن همایش فرهنگسرای امام(ره) حضور به هم رسانند.

captcha