متولیان حسینیه‌های شهدای خوزستان تجلیل می​شوند
کد خبر: 3384525
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰
فردا؛

متولیان حسینیه‌های شهدای خوزستان تجلیل می​شوند

گروه اجتماعی: همایش تجلیل از متولیان حسینیه‌های شهدای استان خوزستان فردا، ۲۱ مهرماه در اهواز برگزار می​‌شود.

حسن نورانی، معاون فرهنگی و پژوهشی بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اظهار کرد: در آستانه ماه محرم‌الحرام و تعظیم شعائر دینی و مذهبی، همایش تجلیل از متولیان حسینیه‌های شهدای استان خوزستان، با حضور آیت‌الله موسوی جزایری نماینده ولی‌فقیه در خوزستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این برنامه ساعت 10 فردا 21 مهر در محل کانون فرهنگی شاهد واقع در اتوبان آیت‌الله بهبهانی جنب ترمینال قدیم آبادان برگزار می‌شود، گفت: 123 حسینیه به نام شهدا در استان خوزستان وجود دارد که توسط خانواده شهدا در راستای ترویج فرهنگ ایثارگری و شهادت دایر شده‌اند و به فعالیت‌های فرهنگی می‌پردازند.

معاون فرهنگی و پژوهشی بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: حسینیه‌​های شهدا در طول سال برنامه‌های مختلفی از جمله تشکیل کلاس‌های قرآنی، مراسم اعیاد و سوگواری شهادت معصومین(ع) و کلاس‌های هنری و خدمات اجتماعی همچون ترک اعتیاد نیز ارائه می‌کنند.

نورانی بیان کرد: خانواده‌​های شهدا در راستای ترویج فرهنگ ایثار، بخشی از منزل خود و یا همه آن را حسینیه اختصاص داده و در آن به مردم خدمت‌​رسانی می​‌کنند.

captcha