شهادت حضرت علی اصغر (ع) بزرگترین نقطه عطف عاشورا
کد خبر: 3386041
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۳

شهادت حضرت علی اصغر (ع) بزرگترین نقطه عطف عاشورا

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی ماکو گفت: بزرگترین نقطه عطف عاشورا شهادت حضرت علی اصغر (ع)بود و این یک امر غیرقابل انکار است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)  از آذربایجان غربی ، حجت الاسلام ابراهیمی در همایش شیرخوارگان حسینی که در مسجد جامع شهرستان ماکو برگزارشد گفت: بزرگترین نقطه عطف روز عاشورا شهادت حضرت علی اصغر(ع)است که تمامی قلبها را به نهضت امام حسین (ع)متمایل کرده است.

وی شهادت حضرت علی اصغر(ع) را در روز عاشورا اوج مظلومیت ابا عبدالحسین  ذکر کرد و افزود: این عمل نشان از قساوت دشمنان به اهل بیت(ع) است.

حجت الاسلام ابراهیمی  برگزاری چنین همایش هایی را رساندن پیام اباعبدالحسین به مردم دنیا عنوان کردو اظهار کرد: باید با این واقعه بزرگ آشنا شویم و به آن عمل کنیم.

وی ادامه داد: امروز حضور شما در این مکان مقدس همراه با شور حسینی است و در کنار این شورحسینی باید شعور حسینی هم توام باشد .

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ماکو خاطر نشان کرد: در حقیقت ماه محرم و صفر تجدید بیعت با آرمانها و ارزشهای ابا عبدالحسین است .

وی توجه به فرمایشات پیامبر اکرم (ص) را در مورد اهل بیت و قرآن کریم گفت: من دو چیز گرانبها در نزد شما به امانت می گذارم یکی قرآن کلام خداو دیگری عترت اهل بیت  است، ما به اهل بیت اهمیت می دهیم ولی  متاسفانه به کتاب و کلام خدا اهمیت چندانی قائل نیستیم و این نوعی بی احترامی به قرآن کریم است.

captcha