حسن شهبازی، کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی قصرشیرین در گفت و گو با
خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، از برگزاری محفل انس با قرآن باحضور قاریان ممتاز
شهرستانهای سرپلذهاب و قصرشیرین در دارالقرآن این شهرستان خبر داد.
وی به اهداف برپایی این محفل نیز اشاره و تصریح کرد: این محفل نورانی باهدف اشاعه و ترویج فرهنگ معارف قرآنی برگزار شده است.
شهبازی اظهار کرد: مسعود مسکینی از سرپلذهاب و نایب محمدی از قصرشیرین قاریان برجسته این محفل نورانی بودند.
یادآور میشود که این محفل نورانی روزگذشته، 12 دیماه در دارالقرآن مهدیه قصرشیرین برپا شد.