کد خبر: 3467865
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱

برگزاری جلسه هم‌اندیشی رونق مساجد در لردگان

کانون خبرنگاران نبأ: رابط خبری لردگان از برگزاری جلسه هم‌اندیشی رونق مساجد خبر داد.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، این جلسه با حضور حجت‌الاسلام ملک محمدی، رئیس امور مسجد استان و تمام مسئولان دستگاه‌های فرهنگی شهرستان در 26 دی‌ماه در دفتر امام جمعه محترم شهرستان لردگان برگزار شد.

حجت‌الاسلام انصاری امام جمعه شهرستان در این جلسه از تمام دستگاه‌های فرهنگی خواست ضمن تعامل و همکاری با هم تمام تلاش خود را جهت رونق مساجد انجام دهند.

حجت‌الاسلام سید ابوالفضل صالحی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی لردگان به کمبود روحانی در شهرستان با توجه جمعیت زیاد و گستردگی جغرافیایی اشاره کرد و از تمام دستگاه‌های فرهنگی خواست که در انجام کارهای فرهنگی موازی کاری نکنند و زمینه لازم را جهت تشویق کردن مردم برای اداره مساجد انجام دهند.

عباس آبرود
captcha