تشییع پیکر جانباز 70 درصد در یاسوج
کد خبر: 3469552
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸

تشییع پیکر جانباز 70 درصد در یاسوج

گروه اجتماعی: پیکر مطهر جانباز 70 درصد شهید علی فرزین(داد) امروز، شنبه با حضور باشکوه مردم شهیدپرور، مسئولان اجرایی و خانواده‌های شهدا در گلزار شهدای یاسوج تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، پیکر مطهر جانباز 70 درصد شهید علی فرزین(داد)  امروز، شنبه سوم بهمن‌ماه با حضور باشکوه مردم شهیدپرور، مسئولان اجرایی و خانواده‌های شهدا در گلزار شهدای یاسوج تشییع و به خاک سپرده شد.
سید موسی خادمی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: برخی با قافله شهادت راهی دیار معشوق شدند و برخی دیگر همپای امام صبر در کوچه‌های پرفراز و نشیب روزگار رسالت جانبازی خود را انجام دادند.
بنا بر این گزارش، همچنین، حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌صدر، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد نیز با بیان اینکه شهدا نماد ایستادگی، عزت، استقلال و مایه مباهات ایران اسلامی هستند، ابراز کرد: نام و یاد شهیدان و وجود خانواده‌های معزز آنان نیز همواره زینت‌بخش و مایه برکت نظام و انقلاب است.
وی اضافه کرد: بدون شک حضور در مراسم تشییع و بدرقه شهید موجب روحیه مضاعف در مسئولان برای خدمت‌گذاری بیشتر به مردم خواهد شد.
یادآور می‌شود، شهید علی فرزین(داد) سال 1364 در عملیات والفجر هشت و در منطقه فاو به درجه جانبازی نائل شد.این شهید از جانبازان 70 درصد جنگ تحمیلی بود که در عملیات والفجر 8 از ناحیه دو چشم نابینا شده بود و پس از سال‌ها درد و رنج ناشی از مصدومیت شیمیایی دعوت حق را لبیک گفت.
captcha