اجرای طرح بیست در بیست و شناسایی نخبگان قرآنی در زنجان
کد خبر: 3469751
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶
رحیمی خبر داد:

اجرای طرح بیست در بیست و شناسایی نخبگان قرآنی در زنجان

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر مؤسسه دارالقرآن الکریم زنجان گفت: 2 طرح قرآنی بیست در بیست و همچنین شناسایی دانش‌آموز نخبه قرآنی با همکاری اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان اجرا می‌شود.

ولی‌اله رحیمی، مدیر مؤسسه دارالقرآن‌الکریم زنجان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان، اظهار کرد: دو طرح سراسری شناسایی نخبگان قرآنی و طرح بیست در بیست با همکاری اداره‌کل آموزش و پرورش استان و مؤسسه دارالقرآن‌الکریم زنجان در سطح استان اجرایی می‌شود.

وی افزود: مراسم افتتاحیه این دو برنامه روز سه‌شنبه مورخ 06/11/94 راس ساعت 10 صبح با حضور مدیران مدارس مجری طرح، در سالن کنفرانس مؤسسه دارالقرآن‌الکریم زنجان برگزار خواهد شد.

رحیمی تصریح کرد: مؤسسه دارالقرآن‌الکریم زنجان با مراجعه به مدارس از دانش‌آموزان علاقمند به حوزه قرائت و حفظ قرآن کریم آزمون‌های لازم را اخذ و طی طرح نخبگان قرآنی، جذب و آموزش‌های تخصصی و حرفه‌ای را به این دانش‌آموزان ارئه خواهد داد

مدیر مؤسسه دارالقرآن‌الکریم زنجان با توضیح در خصوص طرح بیست در بیست گفت: طرح بیست در بیست به این معنی است که حداقل یک کلاس قرآن کریم در بیست مدرسه برگزار شود، یعنی بیست کلاس در بیست مدرسه، تا بتوان از این طریق زمینه آشنایی هر چه بیشتر دانش‌آموزان با مفاهیم عظیم این کتاب آسمانی را فراهم کرد.

captcha