22 بهمن؛ سرآغاز طلیعه خورشید عالم‌تاب اسلام از ایران اسلامي
کد خبر: 3474637
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶

22 بهمن؛ سرآغاز طلیعه خورشید عالم‌تاب اسلام از ایران اسلامي

گروه سياسي: 22 بهمن سرآغاز طلیعه خورشید عالم‌تاب اسلام از ایران اسلامی به سرتاسر جهان بود؛ طلیعه‌ای امیدبخش که باعث شد مشتاقان اسلام ناب محمدی(ص)، توسط رهبر کبیر و معمار بزرگ انقلاب امام خمینی(ره) فریاد آزادی‌خواهی ملتی سرافراز و آزاده را دریابند.

به گزارش خبرگزاري بينالمللي قرآن(ايكنا) از خوزستان، به‌مناسبت یوم‌الله 22 بهمن حوزه هنری استان خوزستان بيانهاي صادر كرد. متن بيانيه به شرح زير است:

«22 بهمن سرآغاز طلیعه خورشید عالم‌تاب اسلام از ایران اسلامی به سرتاسر جهان بود؛ طلیعه‌ای امیدبخش که باعث شد تا مشتاقان اسلام ناب محمدی(ص)، توسط رهبر کبیر و معمار بزرگ انقلاب حضرت امام خمینی(ره) فریاد آزادی خواهی ملتی سرافراز و آزاده را دریابند و اینک الگوی تمام عدالت خواهان و آزادی خواهان در جهان باشند و این از ثمرات انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است.

اینک که به برکت وجود رهبری فرزانه؛ نام ایران و انقلاب اسلامی لرزه بر اندام قدرت‌های استکباری در جهان انداخته است؛ و ایران و ایرانیان به عنوان مظهر صلابت، ایثار و ایستادگی بر بلندای قله رفیع بالندگی در جهان ایستاده‌اند، و این مرهون ایثارگری و خون شهدایی است که در سایه آرامش آنها ملت سرافراز ایران اسلامی عزتمند و با اقتدار در اوج است. و 22 بهمن، عصاره سترگ و ماندنی در تاریخ برای جهانیان است.

و اینک در آستانه یوم الله 22 بهمن دیگر، همه با هم می‌آییم تا در کنار رهبر معظم انقلاب، عهدی دوباره با آرمان‌های امام راحل(ره) و معمار کبیر انقلاب ببندیم با حمایت از ولایت فقیه به عنوان ضمانت انقلاب اسلامی و دستاورد بزرگ قرن حاضر بار دیگر به جهانیان، ثابت می‌کنیم که همچنان پشتیبان ولایت فقیه و مقام معظم رهبری و منویات معظم له هستیم.

حوزه هنری استان خوزستان به عنوان متولی هنر انقلاب اسلامی همراه با هنرمندان متعهد و انقلابی و همگام با همه اقشار مردم و مسئولان استان با حضور در جشن بزرگ انقلاب در یوم الله 22 بهمن، حماسه‌ای دیگر را در اوراق زرین استان قهرمان پرور خوزستان برای حال و آیندگان جاودانه خواهد كرد».

captcha