کد خبر: 3474808
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰

برگزاری محفل انس با قرآن در کرمانشاه

گروه فعالیت‌های قرآنی: به همت دارالقرآن اداره‌کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه محفل انس با قرآن به‌مناسبت دهه فجر با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی این استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، روز گذشته 21 بهمن به‌مناسبت دهه فجر محفل انس با قرآن کریم درحسینیه ثقلین کرمانشاه برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام قبادی، مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: امیدوارم قدردان نعمت‌های انقلاب باشیم و مؤسسات قرآنی و جلسات دائم قرآنی می‌توانند حضور باشکوهی در این‌چنین جلسات داشته باشند.

وی افزود: حضور در محضر نورانی قرآن بسیار مفید است و هرچقدر خود را با قرآن مأنوس کنیم بیشتر به‌سوی معنویت می‌رویم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: باید دقت کنیم و از آیات قرآن بهره ‌ببریم و در زندگی فردی و اجتماعی خود به کار بگیریم.

حجت‌الاسلام قبادی اظهار کرد: تلاش کنیم که خود را با قرآن تطیق دهیم و همیشه خود را در محضر قرآن بدانیم.

وی بهره‌گیری از تعالیم قرآنی را موجب فراهم آوردن سعادت دنیوی و اخروی دانست.

گفتنی است، در پایان این مراسم از سه پیشکسوت قرآنی کرمانشاه تقدیر شد.

captcha