حجتالاسلام محمدابرهیم مولازاده، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی در گفتوگو با
خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از کردستان، از برگزاری مراسمات دهه اول فاطمیه در حسینیه انصارالرسول(ص) خبر داد و اظهار کرد: این مراسمات با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و سپاه و هیئتهای مذهبی برگزار خواهد شد.
وی افزود: این مراسمات به مدت سه شب در روزهای دوم، سوم و چهارم اسفند ماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء با حضور عاشقان و دوستداران اهل بیت(ع) در حسینیه برگزار خواهد شد.
حجتالاسلام مولازاده یادآور شد: در این مراسمات علاوه بر سخنرانی دستههای سینهزنی هم تشکیل خواهد شد و مداحان اهل بیت(ع) در وصف مناقب آن بانوی بزرگواری نوحهسرایی خواهند کرد.