کد خبر: 3477220
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸

برگزاری مراسمات دهه اول فاطمیه در دیواندره

گروه اجتماعی: سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیواندره از برگزاری مراسمات دهه اول فاطمیه در حسینیه انصارالرسول(ص) خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدابرهیم مولازاده، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، از برگزاری مراسمات دهه اول فاطمیه در حسینیه انصارالرسول(ص) خبر داد و اظهار کرد: این مراسمات با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و سپاه و هیئت‌های مذهبی برگزار خواهد شد.
وی افزود: این مراسمات به مدت سه شب در روزهای دوم، سوم و چهارم اسفند ماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء با حضور عاشقان و دوستداران اهل بیت(ع) در حسینیه برگزار خواهد شد.
حجت‌الاسلام مولازاده یادآور شد: در این مراسمات علاوه بر سخنرانی دسته‌های سینه‌زنی هم تشکیل خواهد شد و مداحان اهل بیت(ع) در وصف مناقب آن بانوی بزرگواری نوحه‌سرایی خواهند کرد.
captcha