به گزارش
خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، مراسم«شبی با قرآن» و یاد بود شهدای روستای علیشار شهرستان ساوه به همت هیئت امنای حسینیه چهارده معصوم و واحد فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان برگزار شد.



شروع مراسم با قرائت متین عرب قاری جوان ساوجی بود و در ادامه مسابقه قرآنی
بین برادارن و خواهران حاضر در مراسم برگزار شد که به 6 نفر بلیط رفت و
برگشت به مشهد مقدس اهداء شد.

در ادامه گروه تواشیح یاسین به سرپرستی
محمدجلیلیان به اجرا پرداختند و در پایان قاری کشوری استاد اصغرزاده و قاری
بیناللملی استاد سعید پرویزی به قرائت و ابتهال پرداختند.

در این مراسم خانوادههای معظم شهداء و مردم شهید پرورشهرستان ساوه و روستای علیشار حضور داشتند که از آنان تجلیل و قدردانی شد.