کد خبر: 3478196
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۴

محفل«شبی با قرآن» در ساوه برگزار شد

محفل«شبی با قرآن» در ساوه برگزار شد گروه فعالیت‌های قرآنی: محفل «شبی با قرآن» به همراه یادبود شهدای روستای علیشار در ساوه، با حضور استاد اصغرزاده و سعید پرویزی قاری بین‌المللی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، مراسم«شبی با قرآن» و یاد بود شهدای روستای علیشار شهرستان ساوه به همت هیئت امنای حسینیه چهارده معصوم و واحد فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان برگزار شد.
محفل«شبی با قرآن» در ساوه برگزار شد

محفل«شبی با قرآن» در ساوه برگزار شد

محفل«شبی با قرآن» در ساوه برگزار شد
شروع مراسم با قرائت متین عرب قاری جوان ساوجی بود و در ادامه مسابقه قرآنی بین برادارن و خواهران حاضر در مراسم برگزار شد که به 6 نفر بلیط رفت و برگشت به مشهد مقدس اهداء شد.
محفل«شبی با قرآن» در ساوه برگزار شد
در ادامه گروه تواشیح یاسین به سرپرستی محمدجلیلیان به اجرا پرداختند و در پایان قاری کشوری استاد اصغرزاده و قاری بین‌اللملی استاد سعید پرویزی به قرائت و ابتهال پرداختند.
محفل«شبی با قرآن» در ساوه برگزار شد
در این مراسم خانواده‌های معظم شهداء و مردم شهید پرورشهرستان ساوه و روستای علیشار حضور داشتند که از آنان تجلیل و قدردانی شد.
captcha