کد خبر: 3478711
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱

حضور 75 درصدی مردم گرمه پای صندوق‌های رأی

گروه سیاسی: فرماندار گرمه گفت: حضور مردم این شهرستان پای صندوق‌های رأی بیش از میانگین کشوری بوده و به رقم حدود 75 درصد رسید.

علی محمدزاده، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، ضمن تقدیر از مردم این شهرستان برای حضور در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، اظهار کرد: مردم این شهرستان بار دیگر با حضور پای صندوق‌های رأی بیعت خود را با ولایت فقیه و آرمان‌های شهدا اعلام کردند.
وی ادامه داد: حضور غرور فرین مردم در انتخابات، بار دیگر بصیرت، اقتدار، قدرت و عزت این کشور را به رخ جهانیان کشید.
محمدزاده تأکید کرد: مردم به تکلیف خود عمل کردند و در انتخابات حضور یافتند حال باید نمایندگان مجلس به وعده‌های خود جامه عمل بپوشانند.
وی افزود: حضور مردم این شهرستان پای صندوق‌های رأی بیش از میانگین کشوری بوده و به رقم حدود 75 درصد رسید.
captcha