«علم‌الحدیث» از سوی واحد پژوهش جامعةالقرآن منتشر شد
کد خبر: 3482190
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۵:۱۷

«علم‌الحدیث» از سوی واحد پژوهش جامعةالقرآن منتشر شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: کتاب «علم‌‌الحدیث» تألیف مرضیه جدید‌الاسلام توسط واحد انتشارات جامعةالقرآن به زیور طبع آراسته شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوالفضل حکیمی، معاون پژوهش مؤسسه جامعةالقرآن‌الکریم و اهل‌البیت(ع) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در خصوص تازه‌های نشر واحد پژوهشی این مؤسسه گفت: کتاب «علم‌‌الحدیث» در‌برگیرنده چکیده مطالب کتاب علم‌الحدیث و درایةالحدیث حجت‌الاسلام کاظم میر‌شانه‌‌چی، کتاب تاریخ عمومی حدیث تألیف مجید معارف و مصطلح‌الحدیث تألیف صبحی صالح متناسب با منابع کنکور کارشناسی‌ارشد و دکتری است.
وی با اشاره به اینکه کتاب فوق توسط مرضیه جدیدالاسلام تألیف و گردآوری شده و به همت واحد انتشارات مؤسسه به چاپ رسیده است، اظهار  کرد:  در فصل‌های ابتدایی این کتاب به تعریف اصطالاحات حدیثی پرداخته شد و سپس به بیان اصلاحات حدیثی مذاهب شیعه و سنی می‌پردازد.
حکیمی با تأکید بر اینکه مطالب این کتاب به نثر ساده نگارش شده است، تصریح کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد و یا دکتری رشته علوم قرآن و حدیث از مطالب این کتاب استفاده کنند.
جمعه/// کتاب «علم‌الحدیث» از سوی واحد پژوهش جامعةالقرآن منتشر شد
گفتنی است؛ علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند به انتشارات مؤسسه جامعة القرآن الکریم واقع در قم، خیابان معلم، معلم ۱۰، کوچه ۸ مراجعه کنند و یا در ساعات اداری با شماره ۰۲۵۳۷۷۴۶۸۸۲ تماس بگیرند.
captcha