به گزارش
خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، هشت نفر از دوچرخه سواران گروه زاگرس اراک از بیت تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی در خمین بازدید و با آرمانهای امام(ره) تجدید بیعت کردند.

حامد حسینی، سرپرست این گروه دوچرخه سواری، در حاشیه این بازدید به خبرنگار ایکنا گفت: ماه به طور خودجوش تصمیم گرفتیم همزمان با شهادت حضرت فاطمه(س) از بیت امام(ره) دیدن کنیم.

وی با اشاره به توجه خاص امام خمینی(ره) به ورزش افزود: ورزشکاران در دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس ثابت کردند همراه همه مردم در صحنههای مهم کشور حضور دارند.

حسینی ادامه داد: امروز ورزشکاران وظیفه دارند از آرمانهای انقلاب اسلامی صیانت کنند و گروه دوچرخه سواری زاگرس در همین راستا با حضور در بیت امام خمینی(ره) به ایشان اظهار ارادت کرد.