سیدرضا منصوری، معاون فرهنگی ـ اجتماعی ادارهکل اوقاف کهگیلویه و بویراحمد در گفتوگو با
خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، از اعزام 8 نفر خانم و آقا به کربلا از سوی اوقاف استان 15 اردیبهشتماه سالجاری خبر داد.
وی با اشاره به اینکه این اعزامیها به مدت یک هفته در حرم امام حسین(ع) هستند، شرایط سنی 40 سال به بالا و کسانی که محبت زیادی به این امام بزرگوار دارند اما از نظر توان مالی در مضیقه هستند، را از جمله شرایط پذیرش اعزامیها اعلام کرد.
معاون فرهنگی ـ اجتماعی ادارهکل اوقاف کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهارات خویش از جشن میلاد امام علی(ع) دوم اردیبهشتماه سالجاری در بقاع متبرکه سطح استان خبر داد.