ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی‌ استکبار در سایه قدرت بازدارنگی نیروهای مسلح
کد خبر: 3490270
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰
عزیز سلطانی:

ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی‌ استکبار در سایه قدرت بازدارنگی نیروهای مسلح

گروه اجتماعی: فرمانده پدافند هوایی اراک گفت: اگر امروز در عرصه سیاست قدرت چانه‌زنی در مقابله با زیاده‌خواهی استکبار فراهم است و دشمن بارها به ناکامی خود در برابر ارزش‌های انقلابی جوانان اذعان کرده، این به واسطه قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح مقتدر و حزب‌اللهی است.

به‌ گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، امیر سرتیپ دوم محمدرضا عزیز سلطانی فرمانده پدافند هوایی اراک در همایش تجلیل از خانواده معظم شهدای نیروی دریایی ارتش که با حضو امیر سیاری فرمانده نداجا در استانداری مرکزی برگزار شد، با گرامیداشت یاد شهدا، گفت: در این همایش از رزمندگان و شهدایی نام برده می شود که روح پاک و ضمیر روشن آنها شاهد و ناظرست و خوب آگاهند که ارزش‌های ایران منتج شده از خون پاک آنها و صبوری خانواده‌های ایشان است.
وی بابیان اینکه بزرگترین افتخار خانواده شهدا  اینست که فرزندانی با ایمان و شجاع تربیت کردند، تصریح کرد: قدرشناسی از رشادت شهدا و تجلیل از خانواده معظم آنها کمترین خدمت به این عزیزان می‌باشد.
امیر عزیزسلطانی اظهار کرد: فراموش نمی کنیم اگر امروز در عرصه سیاسی قدرت چانه‌زنی مسئولان در مقابله با زیاده‌خواهی استکبار فراهم است و دشمن بارها به ناکامی و ضعف خود در برابر ارزش‌های انقلابی جوانان این مرز و بوم اذعان کرده است به واسطه قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح مقتدر و حزب‌اللهی است.
وی در ادامه ضمن نکوداشت یاد و خاطره شهدای نیروی دریایی به ویژه شهدای سرافراز ناوچه پیکان گفت: آنها با اقدامی شجاعانه همراه با بصیرت خود معادلات جنگ دشمن در آن برهه زمانی حساس را برهم زدند و دشمن را زبون و حامیانش را به ذلت کشاندند.
عزیز سلطانی افزود: اقدامات شجاعانه شهدای ناوچه پیکان و تکاوران نیروی دریایی نشئت گرفته از فرهنگ عاشورایی این ملت است، خون پاک شهدا و ایثارگران نیروی دریایی امروز این نیرو را به یک قدرت منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای تبدیل کرده که مرزهای امنیتی را به کیومترها دورتر از مرزهای خود انتقال داده است.
به گفته وی، نمایش عزت اقتدار نیروی دریایی در برابر تاکتیک‌های استکباران در خلیج فارس و دریای عمان نشان از راهبرد این نیرو در جلوگیری از تهدید احتمالی دشمن در خارح از مرزهای کشورست.
عزیز سلطانی تأکید کرد: مقاومت تکاوران نیروی دریایی ارتش در خرمشهر همزمان با آغاز حمله دشمن و مقاومت آنها طی 34 روز در آبادان و خرمشهر و ناکام گذاردن دشمن در توهم مصاحبه در میدان آزادی علی رغم تبلیغات گسترده‌ای که انجام داده بودند دست قدرت الهی را در لشکر اسلام نمایان می‌کرد.
captcha