گروه بین‌المللی تواشیح طارق تبریز در نشست شورای عالی قرآن کشور به اجرا می‌پردازد
کد خبر: 3492704
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲
بلاغی:

گروه بین‌المللی تواشیح طارق تبریز در نشست شورای عالی قرآن کشور به اجرا می‌پردازد

گروه فعالیت‌های قرآنی: سرپرست گروه بین‌المللی تواشیح طارق تبریز اظهار کرد: گروه بین‌المللی تواشیح طارق تبریز در نشست تخصصی اساتید و پیشکسوتان قرآنی شورای عالی قرآن، روزهای 8 الی 10 اردیبهشت‌ماه به اجرای برنامه می‌پردازد.

سیدمحمدحسین بلاغی‌مبین، سرپرست گروه بین‌المللی تواشیح طارق تبریز، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، از برگزاری نشست تخصصی با حضور اساتید پیشکسوت تواشیح و ابتهال از کشورهای ایران، سوریه و مصر در روزهای 8 الی 10 اردیبهشت‌ماه سال‌جاری در تهران خبر داد.
وی، گفت: نشست‌های سالانه تخصصی اساتید و پیشکسوتان قرائت و حفظ قرآن کریم همه ساله با حضور اساتید بین‌المللی از سراسر کشور برگزار می‌شود که امسال نیز این نشست با موضوع «تواشیح و ابتهال؛ بایدها و نبایدها » به میزبانی شورای عالی قرآن و در محل مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) در تهران برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: گروه طارق تبریز به عنوان یکی از شش گروه ممتاز سراسر کشور در ادوار مختلف مسابقات سراسری بعد از انقلاب اسلامی، به اجرای برنامه در این نشست می‌پردازد و این برنامه توسط اساتید مجرب، مورد تحلیل، نقد و بررسی قرار می‌گیرد.
بلاغی، افزود: قطعه «رائد الاسلام » به دو زبان عربی و فارسی توسط گروه بینالمللی تواشیح طارق تبریز در این نشست اجرا خواهد شد که این قطعه در مدح پیامبر اسلام (ص) است.
captcha