اهمیت حضور در دور دوم انتخابات همانند دور اول سرنوشت ساز است
کد خبر: 3493136
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۴
رازانی عنوان کرد:

اهمیت حضور در دور دوم انتخابات همانند دور اول سرنوشت ساز است

گروه سیاسی: استاندار کرمانشاه گفت: اهمیت مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله اول است ومردم باید در این دور نیز حضور موثر خود را نشان دهند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، اسدالله رازانی‌، استاندار کرمانشاه ظهر امروز جمعه به همراه فرماندار شهرستان و جمعی دیگر از مسئولان با حضور در یکی از شعب اخذ رای کرمانشاه واقع در مسجد جامع رای خود را به صندوق انداخت.

رازانی پس از انداختن رای خود به صندوق در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه همانند مرحله اول و برحسب وظیفه در این دور از انتخابات نیز شرکت کرده و رای خود را به صندوق انداختیم از مردم خواست که در این مرحله از انتخابات نیز حضوری پررنگ داشته و حماسه سیاسی خود درهفتم اسفند ماه را تکمیل کنند.

وی عنوان کرد: اهمیت انتخاب فرد سوم برای حوزه انتخابیه کرمانشاه به اندازه نفرات اول و دوم بوده و لذا دور دوم انتخابات نیز از حساسیت و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

رازانی با اشاره به سخنان امام راحل و رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «مجلس در راس همه امور  قرار دارد» اظهار کرد: در سطح ملی به یک مجلس قوی و کارآمد نیاز داریم.

استاندار کرمانشاه نظام جمهوری اسلامی ایران را از مردم سالارترین نظام‌های دنیا دانست که در همه سطوح براساس قانون شکل گرفته است.

وی با اشاره به حضور8نماینده از استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، گفت: مردم با آرای خود در تعیین سرنوشت آینده استان و کشور نقش مهمی را ایفا می‌کنند.
captcha