به گزارش
خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا)از استان مرکزی، اولین نشست صمیمانه مدیران مؤسسات قرآنی مردمی شهرستان ساوه با حضور حجتالاسلام ابراهیم حسینی امام جمعه این شهرستان در مؤسسه قرآنی دارالتحفیظ برگزار شد.

در این نشست که اکثر مدیران مؤسسات قرآنی شهرستان ساوه و تعدادی از مربیان قرآن حضور داشتند برخی از مشکلات مؤسسات از جمله، استیجاری بودن کلاسها، نداشتن بودجه کافی برای اهدای جایزه به قرآنآموزان نوجوان، بیمهری برخی از مسئولان به مؤسسات، مطرح شد.


در این مراسم که تعدادی از مسئولان شهرستان ساوه نیز حضور داشتند، امام جمعه شهرستان بعد از شنیدن دغدعههای مدیران قرآنی قول همکاری و مساعدت داد.


در پایان نشست نیز از 40 مربی و مدیر قرآنی با اهدای لوح و هدیه نقدی تقدیر به عمل آمد.