ظلم‌پذیری با مسلمانی سازگار نیست
کد خبر: 3495235
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴
طائب:

ظلم‌پذیری با مسلمانی سازگار نیست

گروه سیاسی: فرمانده قرارگاه عمار گفت: قبل از انقلاب هم عده‌ای مسلمان بودند اما انقلابی نبودند و مرگ بر شاه هم نمی‌گفتند ظلم‌پذیری با مسلمان بودن سازگار نیست، امام خمینی(ره) فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است، اگر دشمن‌ستیزی نباشد توحید ما هم می‌شود همانند توحید عده‌ای که بعد از رحلت پیامبر(ص) ایمانشان را به قدرت و جاه‌طلبی فروختند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گردهمایی سیاسی فرهنگی حکمت مطهر به مناسبت هفته معلم و هفته عقیدتی سپاه در سالن اجتماعات سپاه پاسداران شهرستان ساوه شامگاه چهارشنبه، 15 اردیبهشت‌ماه برگزار شد.
حجت‌الاسلام مهدی طائب فرمانده  قرارگاه عمار در این همایش گفت: حرکت و نهضت پیغمبر اکرم(ص) با نفوذ برخی جاه‌طلبان دچار لغزش شد، پیامبری که 22 سال زحمت کشید و به فرموده خودش هیچ پیامبری اینقدر اذیت نشد، اما افرادی که بعد از رحلت پیامبر(ص) حرمت خاندانش را نگه نداشتند و به خانه نزدیکترین فرد به ایشان یورش بردند همه از نزدیکان به شمار می‌رفتند.
حجت‌الاسلام طائب با اشاره به تأکید رهبری بر انقلابی ماندن مجلس خبرگان و شورای اسلامی افزود: سال گذشته مقام معظم رهبری درباره نفوذ و بحث انقلابی بودن  بسیار تذکر دادند، نفوذ یعنی تخریب روحیه انقلابیون، ما با مسئله نفوذ از اول انقلاب درگیر بودیم و ضربه‌های بسیاری هم خوردیم، شهید مطهری، رجایی و بهشتی توسط همین نفوذی‌ها شهید شدند.
فرمانده  قرارگاه عمار تصریح کرد: وقتی دشمن دست به نفوذ می‌زند یعنی اینکه در جایی گره خورده و نمی‌تواند راهش را ادامه دهد و راه حل را در نفوذ می‌بیند که لازم است برای مقابله، دست نشاندگان نفوذی‌ها، علت نفوذ و محل‌های‌ نفوذ را شناسایی کنیم، دشمن نظاره‌گر پیشرفت ایران است و کاری از دستش بر نمی‌آید.
وی ادامه داد: شعار انقلابی «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند» ستون فقرات انقلاب است و به هیچ وجه تردیدپذیر نیست، دست برداشتن از این شعار یعنی کنار گذاشتن اهداف انقلاب، هدف نهایی ما به عنوان یک جامعه مسلمان و به تأکید امام خمینی(ره) این است که پرچم این انقلاب به دست صاحب واقعی آن یعنی حضرت امام زمان(عج) برسد.
حجت‌الاسلام طائب با اشاره به خیانت اهل کوفه به امام حسین(ع) و مسلم‌بن‌عقیل تصریح کرد: ما برای دعوت امام زمان(عج) باید عرصه را از وجود افرادی که امام حسین(ع) را به پول و قدرت فروختند خالی کنیم امروز مکه همان کوفه است و صاحبان آن یعنی آل‌سعود از والیان قدیم کوفه خیانت‌کارتر و سفاک‌ترند، ما برای حفظ امنیت و حیات کشورمان باید قدرتمان را افزایش دهیم چرا که در همسایگی ما چنین حکومت‌هایی وجود دارند.
فرمانده  قرارگاه عمار در ادامه افزود: روحانیت قبل از انقلاب به 2 دسته تقسیم می‌شد انقلابی و غیرانقلابی فرق این‌ها این بود که روحانی انقلابی علیه شاه افشاگری می‌کرد اما روحانی غیرانقلابی با دشمن کاری نداشت و سیاست را از دین و امور مردم جدا می‌دانست ما باید دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی داشته باشیم.
حجت‌الاسلام طائب اظهار کرد: وقتی مقام معظم رهبری خود را انقلابی می‌دانند نه دیپلمات و به مجلس هم تأکید می‌کنند که باید انقلابی بماند یعنی نباید اجازه دهیم دشمن‌شناسی و مرگ بر آمریکا از اذهان پاک شود ما اگر مرگ بر شاه نمی‌گفتیم که از سایه ظلم و نوکری خارج نمی‌شدیم.
وی گفت: قبل از انقلاب هم عده‌ای مسلمان بودند اما انقلابی نبودند و مرگ بر شاه هم نمی‌گفتند ظلم‌پذیری با مسلمان بودن سازگار نیست، امام خمینی(ره) فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است و باید با این شیطان مقابله کرد اگر دشمن‌ستیزی نباشد توحید ما هم می‌شود همانند توحید عده‌ای که بعد از رحلت پیامبر(ص) ایمانشان را به قدرت و جاه‌طلبی فروختند.
فرمانده  قرارگاه عمار در پایان تأکید کرد: همه ما آزمایش می‌شویم دوستی با آمریکا و اسرائیل جنایت‌کار دست کشیدن از امام زمان(عج) است و اگر ما دشمن‌ستیزی نکنیم یعنی از امام زمان(عج) غافل شده‌ایم.
لازم به ذکر است در پایان این مراسم از 16 مربی عقیدتی، تربیتی و هادیان سیاسی تجلیل شد.


captcha