کد خبر: 3496341
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶

طرح تحویل داروی جانبازان صعب‌العلاج و خاص در اهواز اجرا شد

گروه اجتماعی: طرح تحویل داروی جانبازان صعب‌العلاج و خاص به درب منزلشان برای نخستین‌بار در كشور از سوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز اجرایی شد.

به گزارش خبرگزاري بين‌المللي قرآن(ايكنا)  از خوزستان، طرح تحویل داروی جانبازان صعب‌العلاج و خاص به درب منزلشان برای نخستین‌بار در کشور از شنبه 18 اردیبهشت‌ماه امسال در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با حضور دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه، دکتر منصور آرزومند مشاور رئیس دانشگاه و رئیس اداره بازرسی، پاسخگوئی و رسیدگی به شکایات دانشگاه، دکتر حسین برزگر معاون غذا و دارو دانشگاه و عبدالرضا فرجیان مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان کلید خورد.
ایدنی در این برنامه ضمن حضور در منزل جانبازان و عیادت از آنان، اظهار كرد: ایده تحویل داروی جانبازان صعب العلاج و خاص به درب منزلشان در راستای ارتقاء کیفی طرح تکریم جانبازان دریافت کننده دارو از معاونت غذا و دارو برای اولین بار در کشور توسط دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ارائه و فاز اجرائی آن از امروز رسما آغاز شد
.
وی افزود: با توجه به اینکه دریافت کنندگان این داروها جانبازان هستند و این عزیزان برای دریافت دارو، سختی‌های فراوانی را متحمل شده و حتی برخی اوقات بستگان آنها مجبور به مراجعه به معاونت غذا و دارو دانشگاه بودند، این خدمت جدید به این عزیزان در استان در دستور کار قرار گرفت
.
ایدنی عنوان کرد: با اجرای این طرح به صورت ماهیانه، کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بر اساس برنامه مشخص با مراجعه به منزل جانبازان، نسبت به تحویل داروهای مورد نیاز به آنان اقدام می‌کنند
.
حسین برزگر، معاون غذا و دارو دانشگاه نیز در این خصوص گفت: معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز پس از اقدام به راه‌اندازی میز خدمت در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و جهت تسهیل در امور مربوط به جانبازان و کاهش درد و رنج این عزیزان که توصیه اکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است، علاوه بر انجام وظایف اداری پیشنهاد انجام این خدمت را ارائه داد که مورد استقبال و حمایت رئیس دانشگاه قرار گرفت
.
برزگر با بيان اینکه امیدواریم در همین زمینه به سایر برنامه‌هایی که در نظر داریم جامه عمل بپوشانیم، خاطرنشان کرد: هدف از راه اندازی میز خدمت در مرحله اول تامین، تهیه و تحویل داروهای جانبازان عزیز دوران هشت سال دفاع مقدس به درب منزلشان است و در مرحله بعد، عیادت، احوالپرسی و پیگیری نمودن مشکلات این عزیزان به صورت ماهیانه است
.
عبدالرضا فرجیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان نیز ضمن قدردانی از مسئولان دانشگاه علوم پزشكی جندی‌شاپور اهواز در این خصوص گفت: این طرح به منظور کاهش مشکلات جانبازان عزیز و خانواده‌های محترم آنان و در مجموع، ادای وظیفه خدمتگزاری به ایثارگران معزز اجرا می‌شود.

captcha