کد خبر: 3500084
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴

برگزاری مراسم احیای شب نیمه‌شعبان در ساوه

گروه اجتماعی: مراسم احیای شب نیمه‌شعبان در ساوه به همت اداره اوقاف و با سخنرانی حجت‌الاسلام غروی در امامزاده سید اسحاق(ع) این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، ویژه برنامه احیاء شب نیمه شعبان به همت اداره اوقاف و امور خیریه و با مشارکت امامزاده سیداسحاق(ع)شهرستان ساوه برگزار می‌شود.
این مراسم همزمان با شب نیمه شعبان امشب از ساعت24 با سخنرانی حجت‌الاسلام غروی از استان قم و مداحی و مناجات‌خوانی حاج محسن بنی فاطمه در رواق حضرت معصومه(س) امامزاده سیداسحاق(ع) میزبان عموم مردم و دلدادگان حضرت ولی عصر(عج) می‌باشد.
جشن بزرگ نیمه‌شعبان نیز به همت مدرسه قرآنی مشکات ساوه یک‌شنبه شب، دوم خردادماه ساعت 20:30 با سخنرانی آیت‌الله احدی استاد اخلاق حوزه علمیه قم در در این مدرسه برگزار می‌شود.
همچنین کانون مساجد نیز جشن‌های نیمه شعبان خود را با عنوان »انتظار» در استان مرکزی برگزار می‌کند که توزیع بسته‌های فرهنگی، مولودی‌خوانی و سخنرانی پیرامون مهدویت از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این جشن‌ها است، این برنامه‌های کانون مساجد با هدف تبیین جایگاه مهدویت، غیبت و شرایط ظهور در سطح مساجد استان برگزار می‌شود.



captcha