به گزارش خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایكنا) از خوزستان، در متن زیر وصیتنامه سردار شهید فرشاد حسونیزاده شهید مدافع حرم اهل بیت(ع) آمده است.
«هیچ چیز گلوی تشنه مرا سیراب نمیسازد جز شهادت، شهادت
خدایا تو را شکر و سپاس میگویم به خاطر فضل و محبتت که به من حقیر لطف نموده و مستعد شرکت در جنگ علیه کفار تکفیر قرار دادی و به من لیاقت دادی تا به کاروان شهیدان ملحق شوم و در آخرین روزهای حیاتم به من فضل و ترحم کردی که سربازی در رکاب امام و مولایم حسین بن علی(ع) و برادر علمدارش ابوالفضل باشم.
دوستان و خانواده محترم از همه شما التماس دعا دارم و از شما میئ خواهم برای ظهور امام عصر(عج) دعا کنید و امام خامنهای که از جانم ایشان را بیشتر دوست دارم را تنها نگذارید و برای سلامتی ایشان دعا کنید.
ولایت فقیه ثمره خون شهدا است قدر آن را بدانید.»