کد خبر: 3503924
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲

عاشقان ولایت در قاب تصویر

کانون خبرنگاران نبأ: به‌مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) 200 نفر از کارکنان بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز و کارکنان تأمین اجتماعی استان خوزستان، جهت تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب به مرقد مطهر امام راحل اعزام شدند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، علی‌اصغر خبیره، رئیس کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اعلام این خبر، گفت: امسال نیز همچون سال‌های گذشته به‌مناسبت ارتحال جانگداز امام خمینی‌(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، تجدید بیعت دوباره با آرمان‌های انقلاب و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی) رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی، 200 نفر از کانون بسیج جامعه پزشکی و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز در قالب کاروان راهیان نور به مرقد امام خمینی(ره) اعزام شدند.
وی ادامه داد: در این سفر معنوی کارکنان علاوه بر زیارت مرقد ملکوتی امام خمینی(ره) به زیارت مسجد مقدس جمکران و حرم حضرت معصومه(س) رفته و همچنین از بیت امام خمینی(ره) دیدن کردند.
خبیره بیان کرد: در این کاروان برنامه‌های فرهنگی شامل قرائت زیارت عاشورا، مسابقات فرهنگی، اجرای طرح ختم صلوات توسط زائران به نیت امام(ره) و شهدا در طول مسیر برگزار و به نفرات برتر مسابقه‌های فرهنگی به قید قرعه جوایزی اعطا شد.


حسین عبدالعزیزی
captcha