به گزارش کانون خبرنگاران
ایکنا،
نبأ، علیاصغر خبیره، رئیس کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اعلام این خبر، گفت: امسال نیز همچون سالهای گذشته بهمناسبت ارتحال جانگداز امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، تجدید بیعت دوباره با آرمانهای انقلاب و حضرت آیتالله خامنهای(مدظله العالی) رهبر عظیمالشأن انقلاب اسلامی، 200 نفر از کانون بسیج جامعه پزشکی و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز در قالب کاروان راهیان نور به مرقد امام خمینی(ره) اعزام شدند.
وی ادامه داد: در این سفر معنوی کارکنان علاوه بر زیارت مرقد ملکوتی امام خمینی(ره) به زیارت مسجد مقدس جمکران و حرم حضرت معصومه(س) رفته و همچنین از بیت امام خمینی(ره) دیدن کردند.
خبیره بیان کرد: در این کاروان برنامههای فرهنگی شامل قرائت زیارت عاشورا، مسابقات فرهنگی، اجرای طرح ختم صلوات توسط زائران به نیت امام(ره) و شهدا در طول مسیر برگزار و به نفرات برتر مسابقههای فرهنگی به قید قرعه جوایزی اعطا شد.
حسین عبدالعزیزی