کد خبر: 3505257
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰

اعطای ۴۰ گواهینامه پایان دوره تربیت معلم قرآن در سنندج

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج گفت: ۴۰ گواهینامه پایان دوره تربیت معلم روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در سنندج به شرکت کنندگان اعطا شد.

حجت‌الاسلام علی‌محسن منتشلو، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: این گواهینامه ها به ۴۰ نفر از متعلمان قبول شده در دوره اصلی تربیت معلم سطح یک  روخوانی، روانخوانی و تجوید اعطا شد.

وی افزود: مؤسسه قرآنی «ستایش» شهرستان سنندج دارای پروانه فعالیت از سوی سازمان تبلیغات اسلامی است که برگزار کننده این دوره بود.

حجت‌الاسلام منتشلو بیان کرد: در این دوره تربیت معلم روخوانی و روانخوانی قرآن کریم شرکت‌کنندگان پس از طی جلسات آموزش حضوری و هشت ساعت آموزش غیر حضوری گواهینامه پایان دوره تخصصی تربیت معلم قرآن کریم دریافت کرده و به‌عنوان معلّمان دوره‌های قرائت قرآن کریم (سطوح ۱ و ۲) در کانون‌های قرآن،مؤسسات قرآنی و... به تدریس خواهند پرداخت.

وی یادآور شد: این دوره‌ها در راستای ارتقای سطح علمی و تخصصی مخاطبان کلام وحی، ایجاد زمینه‌های رشد و بالندگی در نیروهای مستعد و مجرب قرآنی، شناسایی نیروهای مستعد و تربیت آنان برای تدریس در کلاس‌های آموزش قرآن کریم برگزار می‌شود.

captcha