به گزارش کانون خبرنگاران
ایکنا،
نبأ، جلسه قرائت قرآن کریم همانند سالهای گذشته به همت دفتر امام جمعه زابل و حوزه علمیه دارالولایه سیستان، با هدف تبیین و تحکیم آیات کلام الهی در زندگی اقشار مختلف جامعه اسلامی ساکن در دارالولایه سیستان برگزار شد.
تلاوت روزانه یک جزء قرآن مجید توسط اساتید و قاریان سرشناس و با حضور پرشور مؤمنان روزهدار با عنوان «ترنم وحی» بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در مصلی زابل برگزار میشود.
برگزاری جلسات رفع شبهات و بیان احکام شرعی در ایام ماه مبارک رمضان از دیگر برنامههای دفتر امام جمعه زابل است.
حسین قدس نیا