مهدی راحلی، مدیر دفتر نمایندگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بناب، در گفتوگو با خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از آذربایجانشرقی،گفت: در طول ایام ماه مبارک رمضان جزء خوانی قرآن هر روز یک جزء قرانکریم در مسجدجامع روستای زاوشت بناب برگزار میشود.
وی همچنین از برگزاری طرح ضیافت الهی در مساجد این شهرستان خبر داد و افزود: این طرح در مسجد مهرآباد و مسجد جامع قره چبق اجرا شده و هر روز نیز نماز در دو وعده به صورت جماعت برگزار میشود.
راحلی بیان کرد: سخنرانی، تفسیر و تلاوت قرآن از جمله برنامههایی است که در این طرح انجام میشود.
مدیر دفتر نمایندگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بناب در خصوص
تاثیر برگزاری چنین برنامههایی گفت: با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان فی
نفسه دارای فضای معنوی خاصی است؛ از اینرو میتوان از این ظرفیت در جهت تبلیغ
مباحث مذهبی استفاده کرد.