به گزارش
خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، به مناسبت فرارسیدن وفات حضرت خدیجه(س) و ماه مبارک رمضان برای هشتمین سال متوالی محفل انس با قرآن کریم به همت کانون فرهنگی هنری شهدای آوه و دفتر امام جمعه این شهر برگزار میشود.
این مراسم شامگاه چهارشنبه، 26 خردادماه از ساعت 20 در مسجد جامع علیبنابی طالب(ع) شهر آوه همراه با اقامه نماز و ضیافت افطاری و سخنرانی حجتالاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه شهرستان ساوه و تلاوت آیات قرآن توسط دکتر سید رضا محمدی از شهر مقدس قم برگزار میگردد.