به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، حجت الاسلام حسین عزیزی، سرپرست اداره تبلیغات شهرستان املش در محفل انس با قرآن که دیروز در مسجد پنج تن آل عبای کیازنیک املش برگزار شد، با اشاره به اینکه قرآن و ائمه معصومین (ع)، هادیان امت هستند همانطوری که خداوند در قرآن کریم نیز اشاره می فرماید که قرآن برای هدایت بشر آمده است، گفت: با توجه به اینکه تمام کتب آسمانی در ماه رمضان نازل شده و عظمت ماه مبارک رمضان به روزه نیست، بلکه به نزول قرآن است.
وی با اشاره به
حدیث پیامبر اعظم(ص) افزود:هر گاه فتنه ها همچون پاره هاى شب تار بر شما تاریک و شبهه
ناک شد، به قرآن روى آورید، زیرا قرآن شفیعى است که شفاعتش پذیرفته است و شاکى و خصمى
است که شکایتش قبول مى شود.
این کارشناس دینی
هدف از برگزاری این جلسات را ارج نهادن به قرآن و همچنین استفاده ازکلام وحی درماه
مبارک رمضان دانست و خاطرنشان کرد: هر که قرآن
را فرا روىِ خود قرار دهد، او را به سوى بهشت کشاند و هر که آن را پشت سر خویش نهد،
به سوى دوزخش براند.