به گزارش
خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد، شهربانو پاکنژاد، مدیر واحد آفرینشهای ادبی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد شب گذشته، 13 تیرماه در جمع شعرا و طلاب حوزه علمیه خواهران یاسوج، هدف از برگزاری این آئین را پاسداشت لیالی قدر و ماه مبارک رمضان عنوان کرد.
وی افزود: حوزه هنری در طول سال برگزاری آئینهای شب شعر را در دستور کار خود قرار داده و تاکنون سه شب شعر و عصر شعر در استان برگزار کرده است.
یادآور میشود، در این آئین بانوان شاعر به خوانش اشعار خود در خصوص لیالی پرفیض قدر، ماه مبارک رمضان و اشعاری در مدح حضرت علی (ع) پرداختند.