محمدحسین محمدزاده مدیر شبکه قرآن سیما شد
کد خبر: 3513669
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶

محمدحسین محمدزاده مدیر شبکه قرآن سیما شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: محمدحسين محمدزاده كه تاكنون سكان هدايت چندين رسانه قرآني و ديني در بخش‌هاي مختلف را در كارنامه خود دارد، به عنوان مدير شبكه قرآن سيما معرفی شد.

محمدحسین محمدزاده مدیر شبکه قرآن سیما شد
‌به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، محمدحسين محمدزاده با حكم معاون سيماي رسانه ملي به عنوان مدير جديد شبكه تلويزيوني قرآن و معارف سيما منصوب شد.
از سوابق محمدزاده در حوزه رسانه، مديريت راديو معارف از سال 1385 تا 1387، راه‌اندازي و تأسيس راديو معارف انگليسي در سال 1386، راه‌اندازي و مديريت راديو تلاوت از سال 1391 و مديريت راديو قرآن از سال 1387 تا 1395 را مي‌توان برشمرد.
بدين ترتيب سكان‌داري شبكه قرآن سيما، پنجمين تجربه مديريتي محمدزاده در حوزه رسانه‌هاي ديني و قرآني به شمار مي‌رود.
يادآور مي‌شود، شبکه قرآن سیما در 21 آذر 1379 مصادف با 15 رمضان به صورت رسمی آغاز به کار کرد. قبل از افتتاح رسمی، اين شبكه قرآني از سال 1378(با شروع ماه مبارک رمضان) برنامه‌های خود را آغاز نمود؛ بدین صورت که هر شب یک ساعت بعد از خبر 22:30 شبکه دو از ساعت حدود 23 تا 24 با عنوان سیمای قرآن از شبکه دو سیما به روی آنتن می‌رفت.
بعد از یک‌سال برنامه‌های این شبکه که در وقت اذانگاهی ظهر پخش می‌شد به پس از اذان ظهر انتقال یافت و مدت دو سال با عنوان سیمای نور با همین شكل ادامه داشت؛ سپس به مدت دو سال صبح‌ها از شبکه 4 سیما حدود 5 ساعت از ساعت 6 تا 11 صبح برنامه‌های شبکه قرآن سیما پخش می شد.
در حال حاضر نیز این شبکه به صورت 24 ساعته از کانال 8 سیما با برنامه‌های متنوع میهمان مخاطبان قرآنی است.
اولین مدیر این شبکه، سلمان فرهمند بود که از سال 78 تا 81 این مسئولیت عهده‌دار بود و بعد از وي، مصطفی صدرزاده از سال 81 تا 84، حسین ساری سال 84 تا 90، محمدباقر پیشنمازی سال 90 تا 91، حسن گروسی سال 91 تا 93 و به مدت تقريبي يك سال نيز بهرام محمدی‌نیا، مدیریت این شبکه را برعهده داشتند. حجت‌الاسلام والمسلمين موسوي نيز پس از بازنشستگي بهرام محمدي‌نيا مديريت اين شبكه تلویزيوني را عهده‌دار شد و در حال حاضر نيز با حكم ميرباقري، معاون سيماي رسانه ملي، محمدحسين محمدزاده مديريت شبكه قرآن سيما را برعهده گرفت.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اتابکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۲:۱۲
0
0
شبکه قرآن سیما یک بازنگری اساسی می خواهد که برای مدیر جدید آرزوی موفقیت داریم
captcha