کلنگ احداث مجتمع فرهنگی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام به زمین خورد
کد خبر: 3516310
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴
حجت‌الاسلام چراغی‌پور خبر داد:

کلنگ احداث مجتمع فرهنگی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام به زمین خورد

گروه اجتماعی: سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: کلنگ مجتمع فرهنگی تبلیغی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام به زمین زده شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام، حجت‌الاسلام‌والمسلیمین علی چراغی‌پور، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام، امروز، بیست و نهم تیرماه در مراسم کلنگ‌زنی مجتمع فرهنگی تبلیغی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام، اظهار کرد: این ساختمان در زمینی به متراژ 435 مترمربع  و زیربنای 770 متر در سه‌طبقه ساخته می‌شود که دارای تائیدیه از سازمان نظام ‌مهندسی بوده و با اعتباری بالغ ‌بر6 میلیارد ریال ساخته می‌شود و کار احداث این مرکز از امروز به همت پیمانکار مربوطه آغاز خواهد شد.
وی با بیان اینکه این مراسم به مناسبت فرارسیدن 12 مرداد سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور مرداد برگزار شد، با تقدیر از دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی و فرهنگی استان در راستای تعامل با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های مرتبط، گفت:انتظار می‌رود که کار ساخت این مرکز فرهنگی و تبلیغی تا دهه فجر سال جاری طول بکشد و در صورت پیشرفت کار در دهه فجر سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ادامه داد: این شورا در طول سال در مناسبت‌های ملی و مذهبی برنامه‌های متنوعی را برگزار می‌کند و همراه و همگام مردم در برگزاری راهپیمایی‌ها و مناسبت‌های دینی و ملی است و نقش مهمی در حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی دارد.
«نصرت‌الله لطفی»، معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هم ابراز امیدواری کرد این مجتمع فرهنگی ـ تبلیغی در زمان مقرر به بهره‌برداری برسد.
captcha