محمد پورجعفری، مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری تبلیغات اسلامی در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، از اجرای تعزیه توسط گروه شبیه خوانی شاهزاده ابراهیم (ع) درسطح شهر سنگر خبر داد.
وی افزود:این
تعزیه به کارگردانی و سرپرستی گروه تعزیه شاهزاده ابراهیم برعهده مرتضی و مصطفی اورسا
است که به مدت ده شب در شهر سنگر شبیه خوانی های حضرت عباس(ع)، حربن الریاحی، شاه چراغ،
علی اکبر و امام رضا(ع)، فاطمه زهرا(س) و شاهزاده ابراهیم را اجرا کرد.
این مسئول فرهنگی
یادآور شد: پیش از این همین گروه به مدت ۱۲ شب از سوی واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری تبلیغات اسلامی گیلان
در میدان شهرداری رشت اقدام به برگزاری تعزیه کرده است.
پور جعفری تصریح
کرد: در گروه شاهزاده ابراهیم؛ مصطفی اورسا، مرتضی اورسا، علی اسمی، علی ابدی، داود
قربانی، کریم مقدسی بهعنوان شبیه خوان و یوسف ملکی و محمد رشیدی بهعنوان نوازنده
همکاری میکنند.