کد خبر: 3517878
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰

برگزاری دوره‌ آموزشی «سلامت معنوی» در دهدشت

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه از برگزاری دوره آموزش سلامت معنوی در دهدشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از  کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌طلب، رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه روز گذشته، چهارم مردادماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دوره آموزش سلامت معنوی در دهدشت برگزار می‌شود.
وی افزود: این دوره آموزشی از سوی اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه با همکاری ستاد اقامه نماز شهرستان در بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت برگزار می‌شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه اضافه کرد: استاد این کارگاه آموزشی از اساتید برجسته قم است.
یادآور می‌شود، این دوره آموزشی به مدت یک روز با حضور پرستاران، سوپر‌وایزرها، کادر اداری و دیگر عوامل اجرایی بیماستان امام خمینی(ره) دهدشت برگزار می‌شود.
captcha