کد خبر: 3520419
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱

برگزاری مراسم هفتگی زیارت عاشورا در کانون یاس نبی(س)

کانون خبرنگاران نبأ: کانون فرهنگی تربیتی یاس نبی(س) منطقه 18 تهران با هدف ترویج فرهنگ معنوی در میان نوجوانان هر هفته، مراسم پرفیض زیارت عاشورا برگزار می‌کند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، محمد‌تقی اقدمی، مدیرکانون فرهنگی تربیتی یاس نبی‌(س) با اعلام این خبر افزود: این مراسم معنوی و پر‌برکت صبح روزهای سه‌شنبه با حضور کارکنان و اعضای کانون برگزار و پس از قرائت زیارت پر‌فیض عاشورا کارشناس مذهبی کانون، حدود 10 دقیقه در مورد سبک زندگی قرآنی برای حاضران به سخنرانی می‌پردازد.

 اقدمی در ادامه اظهار کرد: در طرح تابستانه اوقات فراغت امسال کانون یاس نبی(س) بیش از 200 دانش‌آموز دختر و پسر در کلاس‌های فرهنگی، هنری، ورزشی، قرآنی و.... ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: این کلاس‌ها شامل آموزش رایانه، طراحی، نقاشی، سرود، تئاتر، مهارت‌های زندگی، فوتبال، والیبال، تنیس روی میز، روخوانی، و روان‌خوانی قرآن کریم در مقاطع مختلف تحصیلی به صورت مجزا ویژه دانش‌آموزان دختر و پسر است.

مدیرکانون فرهنگی تربیتی یاس نبی‌(س) با اشاره به موضوع در اختیار گرفتن فضای قبلی کانون (کانون ابوذر) از سوی آموزش و پرورش منطقه 17 تهران ادامه داد: برنامه‌های کانون زیاد و بودجه، فضا و امکانات ما برای ارائه خدمات فرهنگی، هنری و پرورشی بسیار کم است‌، این در حالی است که براساس آمار جمعیت دانش آموزی منطقه 18 به اندازه چند استان کشور و چندین برابر منطقه 17 تهران است.

محمد عمرانی
captcha