به گزارش
خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از لرستان، حاتم سلیمانی، مدیرکل پُست استان لرستان در مراسم رونمایی از تمبر یادبود امامزاده زیدبن علی(ع) خرمآباد که شامگاه سهشنبه، 19 مردادماه در خرمآباد انجام گرفت، ضمن تقدیر از تلاشهای اوقاف برای برگزاری این آئین گفت: تمبری که امروز رونمایی شد، تمبر خاص مکان مقدس امامزاده زیدبن علی(ع) است که با توجه به اینکه اولینبار است که این اتفاق مهم روی میدهد دارای ابعاد فرهنگی و تبلیغی زیادی هست.
وی از ارسال اصل تمبر به موزه تمبر کشور در تهران خبر داد و افزود: این تمبر مورد بازدید گردشگران و جهانگردان قرار خواهد گرفت و همچنین در تقویم پست و هم در تقویم جهانی ثبت خواهد شد.
سلیمانی از نمایش این تمبر در پورتال اداره پست استان و آشنایی مردم با این امامزاده توضیح داد و تصریح کرد: این هدیه گرانقدر و باارزشی است ک تلاش میکنیم افراد بیشتری با اهلبیت(ع) آشنا شوند.