به گزارش
خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از کرمان، محمد سلطانزاده، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان دیروز یکشنبه، 24 مرداد در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر با حضور امام جمعه و جمعی از مسؤولان استان با تبریک فرا رسیدن دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) گفت: تعریفی که از قانون امر به معروف و نهی از منکر وجود دارد و جایگاه امر به معروف و نهی از منکر نشان میدهد که عمل به این دو فریضه بسیار مهم است.
وی افزود: قانون امر به معروف و نهی از منکر در جمعهای مختلف مطرح و با ابلاغ در جامعه دچار چالش میشود و باید به صورت یک حرکت مردمی انجام گیرد.
سلطانزاده بیان کرد: نباید امر به معروف و نهی از منکر دولتی شود و باید این واجب را یک امر عبادی و از روی دلسوزی و وظیفه انجام دهیم.