کد خبر: 3522997
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶

رئیس جمهور، یاسوج را به مقصد تهران ترک کرد

گروه سیاسی: سی‌امین سفر استانی هیئت دولت تدبیر و امید پایان یافت و رئیس جمهور دقایقی پیش یاسوج را به مقصد تهران ترک کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، دکتر حسن روحانی، رئیس جمهوری اسلامی ایران امروز، 25 مردادماه بعد از نشست شورای اداری و نشست با خبرنگاران با بدرقه مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد عازم تهران شد.
هیئت همراه رئیس جمهور شامل وزرا و معاونین رئیس جمهور در این سفر دو روزه پروژه‌هایی را افتتاح و کلنگ‌زنی کردند و یاسوج را به مقصد تهران ترک کردند.
یادآور می‌شود، در این سفر ۲۳۱ طرح عمرانی و اقتصادی در استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری رسید و ۴۶طرح و پروژه نیز کلنگ‌زنی شد.
captcha