حمایت مالی بنیاد نخبگان لرستان از نخبگان قرآنی
کد خبر: 3525070
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱
امیری خبر داد:

حمایت مالی بنیاد نخبگان لرستان از نخبگان قرآنی

گروه اجتماعی: رئیس بنیاد نخبگان لرستان با بیان این‌که نخبگان قرآنی مشمول حمایت‌های بنیاد ملی نخبگان می‌شوند، گفت: این حمایت‌ها عمدتاً شامل حمایت‌های مالی است و وام‌های خاص برای سرآمدان و مستعدین قرآنی، کمک‌هایی برای شرکت در همایش‌ها و مسابقات بین‌المللی داخل و خارج از کشور، کمک‌هایی برای چاپ آثار این افراد و ... را شامل می‌شود.

حمزه امیری، رئیس بنیاد نخبگان استان لرستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، از شناسایی و حمایت از نخبگان قرآنی استان که در حوزه‌های مختلف فعالیت‌های قرآنی، فعالیت‌های شاخص دارند، خبر داد.
وی با اشاره به این‌که این افراد در دو گروه مشمول حمایت‌های بنیاد ملی نخبگان می‌شوند، اظهار کرد: گروه اول سرآمدان قرآنی هستند که اساتید حوزه فعالیت‌های قرآنی را شامل می‌شود که حداقل سن آن‌ها باید 35 سال باشد و گروه دوم مستعدین قرآنی هستند که حداکثر سن آن‌ها باید 35 سال باشد.
امیری تصریح کرد: این گروه‌ها طلاب، دانش‌آموزان و دانشجویان و  افرادی‌که در حوزه فعالیت‌های قرآنی دارای فعالیت‌های ویژه‌ای هستند را شامل می‌شود، این ویژگی‌ها می‌تواند از نظر قرائت، تفسیر، حفظ و ...، کسب رتبه در مسابقات بین‌المللی یا مسابقات مورد تأیید بنیاد ملی نخبگان باشد.
رئیس بنیاد نخبگان لرستان افزود: افراد قرآنی که ویژگی‌های بالا را داشته باشند مشمول حمایت‌های بنیاد ملی نخبگان می‌شوند.
وی با اشاره به این‌که حمایت‌ها جهت توانمندسازی نخبگان قرآنی در استان است، بیان کرد: حمایت‌ها عمدتاً شامل حمایت‌های مالی است و وام‌های خاص برای سرآمدان و مستعدین قرآنی، کمک‌هایی برای شرکت در همایش‌ها و مسابقات بین‌المللی داخل و خارج از کشور، کمک‌هایی برای چاپ آثار این افراد و .... را شامل می‌شود.

captcha