آغاز نام‌نویسی از متقاضیان دوره تربیت مربی قرآن کودک و نوجوان
کد خبر: 3525847
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶
از سوی مجمع‌القرآن فاطمیون صورت می‌گیرد؛

آغاز نام‌نویسی از متقاضیان دوره تربیت مربی قرآن کودک و نوجوان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: نام‌نویسی از متقاضیان دوره تربیت مربی قرآن و کودک از سوی مجمع‌القرآن فاطمیون گراش فارس انجام می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، فراخوان ثبت نام در دوره تربیت مربی قرآن کودک و نوجوان به همت مجمع‌القرآن فاطمیون شهرستان گراش استان فارس اعلام شد.
متقاضیان برای حضور در این دوره که با تدریس حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مهدی‌زاده، نوآور برتر کشور در آموزش کودکان و مجری شبکه جهانی هدهد همراه است، تا 18 شهریورماه فرصت دارند تا در این دوره ثبت نام کنند.
این دوره به مدت سه روز و در بازه زمانی 23 تا 25 شهریورماه طی دو نوبت صبح و بعدازظهر در سالن دفاعیه دانشکده علوم پزشکی گراش برگزار خواهد شد. همچنین در پایان دوره آزمون از شرکت‌کنندگان اخذ می‌شود و به افرادی که حدنصاب لازم را کسب کنند، مدرک اعطا می‌شود.
دارا بودن حداقل 18 سال سن و مدرک کارشناسی از جمله شرایط عمومی حضور در این دوره است. داوطلبان شهرستان گراش برای حضور در این دوره و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند همه روزه در ساعات اداری با شماره ۵۲۴۴۵۴۴۵ -داخلی ۱۰۲ ویژه آقایان و داخلی ۱۰۵ ویژه بانوان تماس بگیرند.
captcha