اعلام اسامی 14 نماینده خوزستان در جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان
کد خبر: 3528355
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲

اعلام اسامی 14 نماینده خوزستان در جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان

گروه فعالیت‌های قرآنی: اسامی 14 دانشجوی راه‌یافته به مرحله کشوری سی و یکمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان وزارت علوم در دو بخش شفاهی و کتبی در متن زیر آمده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان،‌ با توجه به آغاز مرحله کشوری سی و یکمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان وزارت علوم اسامی دانشجویان خوزستانی راه‌یافته به این مرحله از جشنواره اعلام می‌شود.

در بخش شفاهی و در رشته حفظ ۵ جزء با رتبه اول مرحله منطقه‌ای علی نیکزاد از دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول، در رشته حفظ ۱۰ جزء با رتبه اول در مرحله منطقه‌ای میلاد آلبوغبیش از دانشگاه شهید چمران اهواز، در رشته حفظ ۱۰ جزء با رتبه دوم ایمان شیخ از دانشگاه صنعت نفت اهواز، در رشته حفظ کل قرآن کریم با رتبه سوم حمید چنانی در مرحله منطقه‌ای از دانشگاه شهید چمران اهواز، در رشته تحقیق با رتبه دوم در مرحله منطقه‌ای سید جاسم موسوی فیه از دانشکده اصول‌الدین دزفول، رشته قرائت تدویر(ترتیل) با رتبه دوم عبدالامام حمادی از دانشگاه شهید چمران اهواز در بخش دانشجویان پسر در این مسابقات شرکت خواهند داشت.

همچنین در بخش دانشجویان دختر نیز در رشته قرائت تحقیق با رتبه دوم مرحله منطقه‌ای الهام عساکره از دانشگاه شهید چمران اهواز، در رشته قرائت تدبیر(ترتیل) با رتبه اول در مرحله منطقه‌ای فائزه جلالی از دانشگاه شهید چمران اهواز در مرحله نهایی سی و یکمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویان وزارت علوم حضور دارند.

همچنین در بخش کتبی حنان آلبوخنفر از دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در رشته احکام، جلال شایان از دانشگاه صنعت نفت در رشته آشنایی با احادیث، مصطفی آلبوغبیش از دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول در رشته آشنایی با احادیث، احمد سلیمانی از دانشگاه صنعت نفت در رشته حفظ موضوعی، حلیمه آلبوغبیش از دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در رشته حفظ موضوعی و ناهید عبدالوند از دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در رشته مفاهیم صحیفه سجادیه نمایندگان دانشگاه‌های تحت نظارت وزارت علوم در استان خوزستان هستند که در این مسابقات قرآنی شرکت می‌کنند.

مرحله کشوری سی و یکمین جشنواره سراسری قرآن و عترت وزارت علوم با شرکت ۴۰۰ دانشجوی نخبه قرآنی چهارشنبه، ۱۷ شهریور به میزبانی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

captcha